IMG-LOGO

Угода та умови продажу товарів в інтернет-магазині kiddoshop.com.ua для фізичних осіб

Терміни

Клієнт - повністю дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на сайті www.kiddoshop.com.ua, або зазначене як одержувач Товару.

Продавець - ФОП Костроміна Л. В.

Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований на сервері в Україні і має адресу в мережі Інтернет www.kiddoshop.com.ua. На ньому представлені товари, пропоновані Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати і доставки цих Замовлень Клієнтам.

Сайт - www.kiddoshop.com.ua

Товар - об'єкт матеріального світу, не вилучений з цивільного обороту і представлений до продажу на Сайті.

Замовлення - належним чином оформлений запит Клієнта на доставку за вказаною адресою переліку Товарів, обраних на Сайті.

Служба доставки - третя особа, що надає за договором з Продавцем послуги з доставки Замовлень Клієнтам.

 

1. Загальні положення

1.1. Сайт належить і адмініструється ФОП Костроміна Л.В.

1.2. Замовляючи товари через Інтернет-магазин, Клієнт погоджується з Умовами продажу товарів (далі - Умови), викладеними нижче.

1.3. Ці Умови, а також інформація про товар, представлена на Сайті, є публічною офертою

1.4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

1.5. Клієнт погоджується з Умовами проставленням галочки у відповідному місці і натисканням кнопки «Оформити замовлення» на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті.

 

3. Оформлення та терміни виконання Замовлення

3.1. Замовлення Клієнта повинен бути оформлений Клієнтом самостійно на Сайті.

3.2. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:

П.І.Б. Клієнта, адреса доставки Замовлення, спосіб оплати, контактний телефон, E-mail, що замовлено, коментар

3.3. Після оформлення замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Замовлення в Службу доставки. Ця дата означає термін, в який Продавець зобов'язується передати Замовлення Клієнта до обраної нею при оформленні Замовлення Службу доставки.

3.4. Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар, а у Продавця відсутня необхідна кількість замовленого Товару, Продавець інформує про це Клієнта шляхом направлення електронного повідомлення. Повідомлення надсилається на електронну адресу, вказану при замовленні. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 2 днів Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.

3.4.1. Продавець має право анулювати Замовлення Клієнта, що містять Товари, від яких раніше Клієнт відмовився 2 і більше разів, вказавши причини, не пов'язані з наявністю недоліків в цих Товарах.

3.5. Продавець має право відмовити в укладенні договору і оформленні Замовлення, якщо у Клієнта вже були оформлені і не отримані інші Замовлення на загальну суму 1000 грн і вище.

3.6. Кінцеві терміни отримання Замовлення Клієнтом залежать від адреси та регіону доставки, роботи конкретної Служби доставки, і безпосередньо не залежать від Продавця.

3.7. Всі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про властивості і характеристики Товару, включаючи кольори, розміри і форми. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

3.8. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, в тому числі з причин, не залежних від Продавця, Продавець має право анулювати зазначений Товар із Замовлення Клієнта і повідомити про це Клієнта шляхом направлення електронного повідомлення на адресу, вказану при оформленні замовлення.

3.11 Особливості продажу уціненого товару

3.11.1. Продавець має право пропонувати до продажу товар, який має недоліки, які вказуються в описі товару на сайті, а також у супровідній документації до товару.

3.11.2. У разі виявлення клієнтом недоліків, які не були обумовлені продавцем при продажу товару, покупець має право пред'являти вимоги про безоплатне усунення недоліків, заміни або розірвання договору, передбачені законом, якщо доведе, що недоліки виникли до передачі товару клієнту або з причин, які існували до передачі.

3.11.3. У всьому іншому до уцінені товари застосовуються ці Умови.

4. Доставка

4.1. Способи доставки товарів вказані на Сайті.

4.2. Територія доставки товарів обмежена межами України.

4.3. Продавець докладе всіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних на Сайті, тим не менш, затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

4.4. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення. У разі недоставки Замовлення Продавець відшкодовує Клієнту вартість передплаченого Клієнтом Замовлення і доставки після отримання підтвердження втрати Замовлення від Служби доставки.

4.5. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується Службою доставки індивідуально, виходячи з його ваги, регіону та способу доставки. Вартість доставки оплачує Клієнт.

4.6. При доставці Замовлення вручається Клієнту або особі, вказаній в якості отримувача Замовлення. При неможливості отримання Замовлення, оформленого за готівковий розрахунок, зазначеними вище особами, Замовлення вручається особі, яке готове надати відомості про замовлення (номер відправлення і / або ПІБ отримувача), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.

4.7. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов'язань в пункті 4.6., При врученні передплаченого Замовлення особа, яка здійснює поставку Замовлення, має право зажадати документ, що засвідчує особу отримувача, а також вказати тип і номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональної інформації отримувача

4.8. При передачі Замовлення Клієнт повинен перевірити зовнішній вигляд і упаковку Замовлення, кількість Товару в замовленні, комплектність, асортимент.

4.9. Терміни, відведені Продавцем для отримання Замовлення Клієнтом, обмежені і вказуються при оформленні Замовлення, на етапі вибору відповідного способу доставки.

4.10. Неотримання Замовлення в зазначені в п. 4.9 Умов терміни вважається відмовою Клієнта від договору купівлі-продажу і є підставою для анулювання Замовлення Продавцем. Якщо неотриманий Замовлення було оплачено, грошові кошти повертаються Клієнту за мінусом витрат на повернення і зберігання товару в службі доставки.

5. Оплата Товару

5.1. Ціна Товару вказується на Сайті. Що стосується неправильного вказівки ціни замовленого Клієнтом Товару, Продавець із першою нагодою інформує про це Клієнта для підтвердження Замовлення по виправленої ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Клієнтом дане Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Клієнту оплачену за Замовлення суму.

5.2. Ціна Товару може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Ціна Товару вказується на останньому етапі оформлення Замовлення і дійсна на момент натискання кнопки «оформити замовлення». При цьому ціна на замовлений Клієнтом Товар зміні не підлягає.

5.3. Способи оплати Товару вказані на Сайті в розділі «Оплата» і на головній сторінці сайту

5.4. При передоплаті Товарів Замовлення приймається в обробку тільки після зарахування грошових коштів Клієнта на розрахунковий рахунок Продавця. При цьому Товар під замовлення не резервується, і Продавець не може гарантувати доступність Товару на складі Продавця, зазначену в момент оформлення Замовлення, як наслідок, можуть збільшитися терміни обробки Замовлення.

5.5. Особливості оплати Товару за допомогою банківських карт

5.5.1. Авторизація операцій по банківських картах здійснюється банком. Якщо у банку є підстави вважати, що операція носить шахрайський характер, то банк має право відмовити в здійсненні даної операції.

5.5.2. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання банківських карт при оплаті, все Замовлення, оформлені на Сайті і передплачені банківською картою, перевіряються Продавцем. Продавець залишає за собою право без пояснення причини анулювати Замовлення. Вартість Замовлення повертається на банківську карту власника.

5.6. Продавець має право надавати Клієнту знижки на Товар і встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування вказані на Сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.7. Продавець має право встановлювати знижки в цілях просування того або іншого способу оплати або доставки Товару. При цьому Продавець може обмежувати умови дії знижок, зокрема, знижки не поширюються на товари за спеціальною ціною.

6. Повернення Товару

6.1. Повернення товару належної якості.

6.1.1. Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його одержання, а після отримання Товару - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення Товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару.

6.1.2. Клієнт не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно купують його Клієнтом.

6.1.3. При відмові Клієнта від Товару згідно п.6.1.1. Умов Продавець повертає йому вартість повернутого Товару, за винятком витрат продавця на доставку від Клієнта повернутого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта.

6.1.4. Протягом 14 днів з моменту отримання Замовлення, не рахуючи дня покупки, Клієнт має право обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо зазначений товар не підійшов Клієнту за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації.

Клієнт не має права обміняти Товари належної якості, зазначені в *Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. (перелік зазначений в кінці договору)

6.1.5. Якщо на момент звернення Клієнта аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Клієнт має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернутий товар грошову суму протягом 3 днів з дня повернення товару.

6.2. Повернення товару неналежної якості

6.2.1. Клієнт може повернути Товар неналежної якості виготовлювачу або Продавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми протягом гарантійного терміну, терміну придатності або, якщо такий строк не встановлений, в розумний термін, що не перевищує два роки. Клієнт також може вимагати заміни Товару неналежної якості або усунення недоліків.

6.2.2. У разі відмови Клієнта від договору і пред'явлення вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми відповідно до п. 6.2.1. Умов, вартість Товару підлягає поверненню Клієнту протягом 10 днів з моменту отримання Продавцем письмової заяви Клієнта.

6.3. Повернення коштів

6.3.1. Грошові кошти підлягають поверненню тим способом, який був використаний Клієнтом при оплаті Товару.

6.3.2. У разі якщо повернення грошових коштів здійснюється не одночасно з поверненням товару Клієнтом, повернення зазначеної суми здійснюється Продавцем за згодою Клієнта одним із таких способів:

а) готівкою за місцем знаходження Продавця;

б) поштовим переказом;

в) шляхом перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок Клієнта, вказаний Клієнтом.

7. Інтелектуальна власність

7.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті є власністю Продавця і / або його контрагентів.

8. Гарантії та відповідальність

8.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті.

8.2. Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Клієнтом, третім особам.

9. Конфіденційність і захист персональної інформації

9.1. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Клієнтом на Сайті в загальнодоступній формі.


Витяг з Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення або комплектації.

*Швейні та трикотажні вироби (вироби швейні та трикотажні білизняні, вироби панчішно-шкарпеткові). Термобілизна, шкарпетки, боді та інша дитяча натільний одяг.